Mandag Munchies

En hel dag med spiser sammen.

Kør: 4 miles af et uheldigt forsøg på gentagelser
Mine seneste videoer

Hvad jeg spiser på en dag – Runner Edition
Hvad jeg spiste på en dag. Maddagbog fra en løber, der ikke i øjeblikket træner til et maraton eller et halvt maraton. Morgenmad, frokost, middag såvel som snacks plus tip.

Flere videoer

0 sekunder på 14 minutter, 26 sekunder

Næste op
American Dirt Book Review
12:07

Direkte
00:00
08:21
14:26

Morgenmad: Jeg lavede overnatning cottage cheese havre.

De kom ikke fantastisk ud, så jeg sparer dig opskriften.

Jeg faldt Matt af på hans lejr efter morgenmaden. Han går til en ekstremt fantastisk Ocean Explorer -lejr. Jeg er en enorm gelémage over det.

Jeg gik tilbage til at arbejde såvel som blev sultne midt på morgenen.

Æg patty med ketchup

Frokost: Jeg tilfreds med Tina til frokost. Hun bor i Boston så godt som jeg online metode lige her, så jeg kunne ikke give mulighed for at se hende igen, mens vi var på nøjagtigt samme kyst!

Vi gik til Sharkys træ afslutte grill. Det var år siden jeg har været lige her så godt som jeg ikke kendte der, vi så mange sunde muligheder!

Salsa bar lykke.

Cholula <3 Jeg bestilte en lakse salat. Det var Deelish! Det var en fantastisk frokost, indtil vi ryddede bordet så godt, som jeg så, at jeg fik en billet! Jeg løb udenfor, men det var lige så sent. F ord. Men det er ikke ofte, at jeg får frokost med en ven såvel som at hænge ud med min bit bro for at sikre, at det ikke vil være det definerende øjeblik på min dag. Desværre var jeg nødt til at reducere Tina ved flyverminalen efter frokost. Vi ses senere! Da jeg fik hus havde jeg en halv proteinbar (fordi jeg spiste den anden halvdel i går). Lidt senere begyndte jeg at fumle rundt efter en snack. En bit skål, vi ringer til dette en god ting. Jeg valgte Matt omkring 16:00 såvel som havde noget selleri såvel som hummus, mens jeg arbejdede i en time mere. Til sidst kaldte jeg det en dag såvel som Matt såvel som jeg gik for at målrette for at udveksle noget. Da jeg udvekslede en kjole, købte jeg en pung. Selv Steven -handel, ikke? Aftensmad Vent, tilføj ketchup. Dessert. Masser. Slutningen. Send mig projektmappen Gemme Deling er omsorgsfuld! Del Tweet Pin Del Post Del

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

Koller, Hogshead-Makar udnævnt til kompensationen på specificering af De Forenede Staters olympiske såvel som Paralympic CommitteeKoller, Hogshead-Makar udnævnt til kompensationen på specificering af De Forenede Staters olympiske såvel som Paralympic Committee

U.S. Senator Maria Cantwell (D-WA), formand for Senatskomitéen for Handel, Videnskab samt Transport, har afsløret sine besøg i kompensationen på specificering af De Forenede Staters olympiske såvel som Paralympic Committee